Call-back
Om Callback
Tilläggsmodulen callback har funktioner så som referens eller personnummer, rapport- och statistikfunktion samt tidsangiven återuppringningsfunktion. Om man som företag önskar ytterligare funktioner i sin återuppringningstjänst kan man addera flera ärendeagenter som ger möjligheter till identifiering av kund via personnummer, kund/fakturanummer, BankID samt integration mot affärssystem.
Callback är ett verktyg för handläggare
Skapa olika kösystem med callback
Med callbackfunktionen kan både företag och organisationer skapa olika kösystem. En vårdcentral kan till exempel att skapa en kö för receptförnyelse, en kö för rådgivning, en kö för avbokningar eller andra ärenden som rör företaget eller organisationen.
Genom att sätta upp flera kösystem kan företagets eller organisationens handläggare välja, baserat på exempelvis kompetens, vilka frågor de skall hantera. Callbacktjänsten är även ett bra verktyg för att optimera de anställdas användning av olika kompetensnivåer för att bemöta inringande kunder på bästa möjliga sätt.
Callbacktjänsten eller ärendekön ger även företag möjlighet att minska stressnivån hos sina anställda och bidrar till ökad harmoni och effektivitet bland sina anställda.
Vill du veta mer eller testa gratis?
Kontakta oss på
eller via kontaktformuläret så hjälper vi dig kostnadsfritt att komma igång!