Samtalsinspelning

Om samtalsinspelning

Med Call Recording, får man operatörsoberoende inspelning av samtal som fungerar på både fasta och mobila nummer. Tjänsten gör det enkelt att spela in samtal, inkommande som utgående och fungerar oavsett om du använder, bordstelefon, softphone eller mobil. Samtalen visas sedan direkt i webläsaren, softphoneklienten eller i mobilappen och spelas upp genom ett enda kanpptryck. Via softphone eller mobilapp kan man sedan på ett användarvänligt sätt söka på olika parametrar, så som nummer, tid, användarnamn m.m. Filerna krypteras sedan för säker lagring, allt enligt GDPR.

Två olika paketeringar för inspelning av samtal

För att kunna passa alla kunders behov kommer Call Recording med två olika möjligheter. Call Recording Automatic och Call Recording Manuell. Det går även bra att blanda, så att olika agenter och användare inom samma organisation nyttja tjänsten som passar dom bäst.

Call Recording Automatic
Med Automatic spelas samtliga samtal in, både inkommande och utgående samtal. De inspelade samtalen lagras sedan tjänsten enligt önskemål från kund. En perfekt tjänst för dig som vet att du vill spela in alla samtal. Denna tjänst är kompatibel med GDPR.

Call Recording Manual
Med Call Recording Manual, kan man välja mellan att spela in samtliga samtal eller att spela in telefonsamtal på begäran. Du väljer alltså själv om en användare skall spela in samtal eller om de manuellt skall välja vilka samtal som ska spelas in. En ny smart funktioner med Call Recording manual är att om man under ett pågående samtal har behov att spela in på grund av exempelvis hot kan man starta inspelningen under pågående konversation och hela samtalet kommer att sparas.

Vill du veta mer eller testa gratis?

Kontakta oss på

eller via kontaktformuläret så hjälper vi dig kostnadsfritt att komma igång!