Kundtjänst
Kundtjänst, Contact Center & Ärendekö – i samma gränssnitt
Med ett klick skapas ett kundärende
Inga tappade kontakter eller affärer
Ärendekö gör arbetet effektivt
Samtalen samlas i en ärendelista i ett webbgränssnitt alternativt i softphoneklienten eller direkt inne i MS Teams där användaren enkelt kan välja och sortera ärenden samt sedan ringa upp i turordning.
Funktioner och användning
Inringande behåller sin köplats och rings upp automatiskt i turordning. Systemet ringer automatiskt tillbaka så snart en handläggare blir ledig.
Managerad Call Back
Inringande erbjuds personligare service vid återuppringning. Inringande personer får möjlighet att knappa in sitt telefonnummer eller spela in ett meddelande. Ni får information om vilken tidpunkt personen ringde, från vilket nummer samt vilket nummer återkoppling önskas på när rätt handläggare är tillgänglig.
Samtalen hamnar i en lista som kan bearbetas i turordning av önskad personal. Listan finns tillgänglig via ett webbgränssnitt, softphoneklient samt mobilapp och kan bearbetas av olika personer och från olika platser i världen.