Svarsgrupper

Om svarsgrupper

VoiceGo erbjuder en extra möjlighet i grupper och det är att pausa istället för att logga ut. Fördelen med att pausa sig i en grupp, som betyder samma sak som att vara utloggad, är att användaren får möjlighet att kunna se hur många samtal som står på kö i gruppen och kan manuellt välja att plocka valfritt samtal från kön. Användaren får även full samtalshistorik i samtalsloggen vilka samtal som ringt in och vem som besvarat och hanterat dessa.
Svarsgrupperna kommer som standard med alla funktioner som företag kan behöva. Inga extra avgifter för att låsa upp mer funktionalitet eller för att ni blivit fler anställda på företaget eller i den specifika gruppen. Alla svarsgrupper i VoiceGo har obegränsat antal medlemmar som kan vara aktiva i gruppen, obegränsat antal samtal som kan stå i kö ifall alla användare är upptagna samt att alla användare kan vara ACD-agent (Automatic Call Distribution).

Vill du veta mer eller testa gratis?

Kontakta oss på

eller via kontaktformuläret så hjälper vi dig kostnadsfritt att komma igång!