VoiceGo Molnväxel
VoiceGo – Den unika moln- & mobilväxeln!
VoiceGo är en komplett telefonilösning som innehåller alla de funktioner och tjänster som din verksamhet behöver dagligen. För oss är användarvänligheten central – för utan användning ingen affärsnytta!
Tack vare att VoiceGo ligger i molnet, kan mobil- & softphoneanvändare, resande personer, lokalkontor (till och med utomlands) samlas i en och samma lösning som om ni alla satt på samma kontor.
Se alla unika funktioner nedan som ni inte hittar hos någon annan! Vi har även skapat en unik guide som går igenom vad en mobil växel innebär, vilka funktioner som är mest efterfrågade och vilka företag som har störst användning av en mobil växel. Ni får även tips att tänka på när ni väljer lösning för att få ut mesta värde av en mobil växel.
Vill du veta mer eller testa gratis?
Kontakta oss så hjälper vi dig kostnadsfritt att komma igång!
Unika mobilapps-funktioner
Unik samtals-information
Kan ni inte se vilken grupp eller växel det ringer på?
Med den unika samtalsinformationen i VoiceGo får ni pushotiser när ett samtal ringer in. Ni kan enkelt se om det är ett direktsamtal, kopplat samtal av kollega eller om det är ett samtal via grupp med information om vilken grupp eller avdelning det ringer på!
Inringande nummer
Personens namn från växeln
Vilken grupp det ringer på
Samtal kopplat av kollega
Unik samtalshistorik
Upplever ni problem med att ni idag ringer tillbaka på redan besvarade samtal?
Med samtalshistoriken i VoiceGo behöver ni aldrig mer ringa upp redan besvarade samtal. Alla samtal visas som besvarade, uppringda eller missade. Ni kan enkelt se om det var ett samtal direkt till din anknytning eller på en grupp men ni ser även vem som besvarade samtalet i gruppen samt att ni ser även hur hela samtalet hanterats genom växeln!
Koppla enkelt vart ni vill
Tycker ni det är svårt att koppla ett samtal?
Öppna bara mobilappen genom att trycka på pushnotisen eller appikonen. Appen hamnar direkt i kopplingsläge och du får frågan vart vill du koppla samtalet. Välj att koppla direkt eller aviserat till kollega, grupp/avdelning, privat kontakt eller valfritt nummer! Enklare är så kan det inte bli!
Logga in/ur eller pausa grupper
Nu kan ni inte bara logga in/ut ur grupper utan även pausa er.
VoiceGo erbjuder en extra möjlighet i grupper och det är att pausa istället för att logga ut. Fördelen med att pausa sig i en grupp, som betyder samma sak som att vara utloggad, är att användaren får möjlighet att kunna se hur många samtal som står på kö i gruppen och kan manuellt välja att plocka valfritt samtal från kön. Användaren får även full samtalshistorik i samtalsloggen vilka samtal som ringt in och vem som besvarat och hanterat dessa!
Se vilka medlemmar som är inloggade i gruppen
Se vilka medlemmar som är pausade
Pausade medlemmar kan svara på samtal i kö
Realtidsstatistik direkt per avdelning
Unik schemaläggning användare och grupp
Schemalägg dig själv precis som växel eller grupper.
Användaren kan skapa ett öppningsschema för sig själv och koppla olika hänvisningar och nummervisning utåt baserat på veckodag, datum eller klockslag. Ett uppskattat användande är t.ex. koppla så att varje veckodag mellan 08:00 – 17:00 visas fastnätsnumret vid utgående samtal från mobilen medan det mellan 17:00 – 08:00 visas det privata mobilnumret. Användaren behöver aldrig själv komma ihåg att ändra tillbaka till rätt nummer när detta sker enligt schemat.
En annan uppskattad funktion är att koppla schema till en specifik grupp, här kan man både tidsstyra öppet och stängningstider på gruppen men även lägga in ett rullande schema på vilka användare som skall vara inloggade i gruppen specifika datum eller tidsintervaller. Mycket uppskattad funktion för Jourgrupper där växeln sköter hanteringen av medlemmar enligt schemat.
Vi erbjuder en bredd av funktioner för dagens och morgondagens behov
Telefonkonferens
Fungerar för både PC & Mac
Videosamtal
Video integrerad för t.ex. personlig rådgivning
Svarsgrupper
Alla kan logga in och ni ser vem som besvarat samtalen
Call-back
Automatisk call-back om ni inte hinner svara
Extern Svarsservice
Integrerad svarsservice för extern telefonist
Hänvisning
”På möte åter kl….”
Ärendekö
Ger inringaren möjlighet att bli uppringd, bekvämt för kunden och ni missar inga ordersamtal!
Microsoftintegrationer
Azure AD koppling, Single Sign On, kalendersync, ring från Outlook mm
Statistik
Ger er underlag att styra er servicenivå
Inspelning
Inspelning av samtal, kontinuerlig eller per samtal
SMS Gateway
Kommunicera snabbt via sms med era kunder
Talsvar
Styr inkommande samtal till rätt enhet/person
Operatörsoberoende
Väl den operatör som passar er bäst
Telefonist
Utökad funktionalitet för telefonist
Administration Portal
Hantera era växel själva, t.ex. schemaläggning & öppettider
Vill du veta mer eller testa gratis?
Kontakta oss på
eller via kontaktformuläret så hjälper vi dig kostnadsfritt att komma igång!
Mobilappen för iPhone/Android ger er hela växeln i fickan
Logga in/ur svargrupper, se vem som är inloggad och se vem som besvarat kösamtal mm
Ladda ner vår snabbguide (pdf) – klicka här
Med en växellösning i molnet får ni enkla gränssnitt
Fungerar för både PC & Mac
Kontakta oss
Vill du veta mer om vår molnväxel?
Ring på telefon 010 – 777 77 77, eller skriv till oss.
Mobilväxel
Komplett guide för att välja rätt lösning
Den här guiden går igenom vad en mobil växel innebär, vilka funktioner som är mest efterfrågade och vilka företag som har störst användning av en mobil växel. Ni får även tips att tänka på när ni väljer lösning för att få ut mesta värde av en mobil växel.
Guiden är helt gratis, ladda ner idag!