Firstcom Europes molnbaserad telefonitjänst VoiceGo uppskattas för sin driftsäkerhet och stora utbud av smarta funktioner. Snart är systemet också snyggast i klassen. – I samband med vår nya release passar vi på att ge tjänsten ett ansiktslyft, säger affärsområdeschef Marcus Johansson.
VoiceGo är en av marknadens mest använda telefonitjänster. Firstcom arbetar nära kunderna och utvecklar kontinuerligt sin populära telefonilösning utifrån deras behov och önskemål.
En nyckelkomponent
Årets release innehåller en lång rad nya behovsstyrda funktioner. Nu uppdateras också design och användarvänlighet, något som är till nytta för alla kunder.
– Vi ligger långt fram i den digitala utvecklingen i vårt land och många hanterar både privatliv och jobb med sin mobiltelefon. En övergripande fördel med VoiceGo är att alla funktioner i vårt system är fullt tekniskt fungerande oberoende av telefonabonnemang. Det gör vår lösning mycket praktisk för människor med många järn i elden och en nyckelkomponent i företagens interna och externa kommunikation.
Unika uppdateringar
Redan från våren 2024 inkluderas en ny statistikmodul i telefonitjänsten. Den kan ge uppgifter på detaljnivå kring exempelvis perioder med hög belastning. Statistikfunktionen kan också ställas in efter egna variabler och skapa skräddarsydda rapporter.
Den uppdaterade versionen av Firstcoms telefonitjänst släpps efter sommaren och inkluderar en lång rad funktioner som gör VoiceGo unik på marknaden:
- Systemet sänder en pushnotis som visar på vilket sätt någon söker dig. Du kan se om samtalet är riktat direkt till dig eller inkommer via en svarsgrupp för exempelvis support. Om du sitter upptagen kan du vara trygg med att inringaren får svar av en kollega.
- Samtal loggas och färgkodas så att du kan se om samtal missats helt, om en annan medarbetare redan besvarat samtalet och vem som gjort det.
- Funktionen för samtalsinspelning har utvecklats. Alla samtal spelas in men sparas endast om du trycker på inspelningsknappen. Då finns samtalet kvar i sin helhet från början till slut och är sökbart för uppföljning och utvärdering.
- En ny funktion visar samtal som väntat i telefonkö men där inringaren lagt på. Här kan du eller din medarbetare ringa upp senare och på så sätt visa omsorg och professionalitet.
- Automatiska rapporter skapas över medarbetarnas resultat och hur de nått sina mål.
Rikstäckande närvaro
Firstcom erbjuder support och tillgänglighet i praktiskt taget hela landet. Storsäljaren VoiceGo är en komplett telefonilösning som passar både det lilla och det stora företaget.
– Jag är stolt över alla våra samarbeten, säger Marcus Johansson. I nära dialog med dem utvecklar vårt samspelta team ständigt nya användarvänliga funktioner i vår molnbaserade telefonitjänst.
Vill du veta mer om VoiceGo eller bli återförsäljare? Kontakta affärsområdeschef Marcus Johansson på [email protected]